پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150474
مردم با حضور حماسي خود وحدت را بار ديگر به رخ دشمنان نظام کشاندند
تاریخ انتشار : 1393/11/25 07:57:07
نمایش : 1419
نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد گفت: مردم بار ديگر با حضور حماسي در راهپيمايي 22 بهمن همبستگي و وحدت خود را بار ديگر به رخ دشمنان اين نظام کشاندند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد علي نکونام در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلي بزرگ امام خميني(ره) اين شهر با تشکر از حضور مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن امسال در اين استان، ادامه داد: مردم بار ديگر با حضور حماسي خود همبستگي و وحدت خود به رخ دشمنان اين نظام کشاندند.

نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد يادآور شد: دهه فجر فرصتي مناسب بود که اقدامات نظام براي کشور براي مردم بيان شود.

حضور حماسي مردم در راهپيمايي امسال پيام هاي بسياري داشت

حجت الاسلام محمد علي نکونام گفت: حضور حماسي مردم در راهپيمايي امسال پيام هاي بسياري داشت.

وي عنوان کرد: يکي از پيام ها اين بود که مردم با حفظ انقلاب خود همپنان در صحنه هستند و از آرمان هاي انقلاب دست نخواهند کشيد.

وي در ادامه با اشاره به مذاکرات، گفت: بايد در مذاکرات بايد عزت ايران مورد توجه مذاکره کنندگان باشد.

حجت الاسلام محمد علي نکونام بيان کرد: هم اکنون به برکت انقلاب اسلامي توسعه و پيشرفت هاي در کشور ايجاد شده است و بايد اين پيشرفت ها وتوسعه ها بيشتر شود.

نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد گفت: بايد به نقاظ محروم بيشتر توجه کرد وهمه مناطق از توسعه و پيشرفت برخوردار شوند.

حجت الاسلام محمد علي نکونام ادامه داد: انقلاب اسلامي نقش موثري در توسعه و پيشرفت کشور در دوران بعد از انقلاب داشت و نقش انقلاب در محروميت زدايي در مناطق مختلف کشور بسيار قابل توجه است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html